سلامت

سفره افطاری

روزه گرفتن برای سلامت افراد سالم نه تنها ضرر ندارد که مفید هم هست چرا که معده و روده دائما در حال مصرف دارو، غذا و.

اجرای این رژیم گیاهی ۲۱ روزه بسیار آسان، و طعم و مزه‌ی آن هم راضی کننده است.

دیابت روی روش سوخت و ساز قند در بدن تاثیر می‌گذارد.

این مواد غذایی می‌توانند به کند شدن روند پیری، جلوگیری از بیماری و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کنند.

طرز غذا خوردن ما می‌تواند بر چگونگی بالا رفتن سنمان تاثیر بگذارد.

چربی حیوانی را از رژیم غذایی خود حذف و موادغذایی که موجب کاهش کلسترول LDL می‌شوند را جایگزین کنید .

اگرچه ارتباط بین مصرف نمک و فشار خون بالا مشخص است اما مکانیسم اصلی آن، چندان روشن نیست.

مواد غذایی مناسب می‌توانند از بیمار شدن شما جلوگیری کنند و اگر بیمار شدید، باعث بهبود سریعتر شما شوند.

 

قبلاً در مورد روزه‌ی متناوب دو مقاله خوب را منتشر کرده بودیم. آیا آنها را خوانده‌اید؟